Insomnia
http://insomnia.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 İleri>>
Cevapla
dark_room

vokalin sesi ii hoş sesi var ne diim başarılar
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Ağustos 2006 6:45 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Er0t0staN

uuuv! eskişehirden böle grupların cıkması süper bişi ya  gurr duydum bak =Pp demoyu dnledm cok güsel olmuski söle bi gecmişe göz attığımda evet kodlama hatasınıda biliyorum ’ hatrla sevgilim’ seklinde bi coverınız vardı sanırsam ?!?
yeni demo beklıyors.. fotograflardan olsun grup elemanlarndan filna baya kalabalıksınız ve baya eglenıosunuz anlasılan =))
basarılar arkadaslar  ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Ağustos 2006 6:38 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ptah999

arkadaşlar eleştirileriniz çok güzel kötü eleştirilerinde olması bizim için daha ii demek ki dinleniyoruz herkes beyenicek bi müzük yapsaydık sokaktaki korsan satıcılarda albümlerimiz olur başkaları gibi her ay bi albüm çıkarırdık ama emin adımlarla yürümek daha ii bence eleştirilerinizin devamını bekliyoruz teşekkür ederiz
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Temmuz 2006 9:59 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Forum_Admin

Insomnia forumudur.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Temmuz 2006 9:22 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
raqist

arkadaşlar yeni demo bekliyoruz ya arayı soğutmayalım:D  
                                                                                   Alerji grubu.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 26 Haziran 2006 1:30 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
witch_devil

ya bence çok hoş olmuş sonuçta cover taby deişik olck alışık olun biras deişikliklere yaa iisiniz bnce böle dewam edin ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 16 Mayıs 2006 5:42 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ecemetal

igrenc bı demo muzıgın sesı solıstten fazla cıkıo we muzıkte berbat ıgrencsınız abı yaf duzelın bıras
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Mayıs 2006 6:02 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
birzamanlar

demonuz berbat vokalin sesi iğrenç sesi yetmio solerken... ben hiç beğenmedim...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 29 Nisan 2006 9:11 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
gizemx

ii olsun bizle
  dinlerik bizde...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Nisan 2006 9:21 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
kilterberk

tabiki yayınlıcaz fakat yeni adresimizde yeni bir grup ismi adı altında 1-2 haftaya kadar kendi bestemizle kadabarlos.dinozorus.com adresinde sizle olacak
Bu mesajın yazıldığı tarih : 9 Nisan 2006 9:58 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 İleri>>