Insomnia
http://insomnia.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 İleri>>
Cevapla
schwarze

Eleştiriye açığız demişsiniz.. öle ise alın size eleştiri..

yeni sezonunuz diyebilirim galiba 24 subattan itibaren ares performanslarına başlamanıza.. O gun gelip sizi izledim.. aslında çok guzel bi grupsunuz ama o un ters giden bişeyler oldu.. kurban’dan "yine" sarkısına girişte bi ritim eksik girdiniz.. diskotek parcasının tonlarında bi problem vardı galiba daha önce çok gusel çalıodunz bu parcayıda ama aksilik oldu.. daha bişeler daha vardı ama unuttum şimdi..

bu sezonda yeni parcalar eklemeniz çok gusel olmuş.. özellikle anathema.. fragile dreams! pinhani de gusel ama biraz daha hareketli ve eglenceli çalarsanız daha gusel olabilir..

Bide aliden ricam lütfen bi kişinin şarkısını söylerken onun kılığına girmesin!! Gercekten taklit gibi çok kotu görunuyo.. elinde değil belki ama kas kendini biraz.. sahnede kendi durusunu yarat!!

Eleştiriler bu kadar.. umarım biraz daha dikkatli ve hatasız çalarsınız bi sonraki performansınızda.. şimdiden başarılar!!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 24 Şubat 2007 10:25 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
srdeneder

çok güzel bi grup yolunuz açık başarılar
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Şubat 2007 12:23 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
burocker666

sizinle birlikte çalışmak güzel... başarılar arkadaşlar... ares’te her perşembe... :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Şubat 2007 2:46 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
ptah999

Arkadaşlar eleştirileriniz için teşşekkür ederiz.Olumlu eleştirileriniz gibi olumsuz eleştirilerde bizim için çok önemli olumsuz eleştirilerde bulunan arkadaşlara teşekkür ediyoruz.Çalışarak çabalayarak herşey daha iyi olucak bu işte mazeret olmaz hiçbi zaman mazeret üretmiyoruz daha iyisiyle daha kaliteli müzikle şubat ayından itibaren gene sizlerleyiz
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Şubat 2007 12:29 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
wehwet26

slm stüdyo frekans yenilendi davul değişti "pearl export" konuldu deriler remo isteyen gruplara istanbul mehmet 16" lik china twin pedal verilir gitar pedalı zoom gfx-5 de konuldu klima konuldu prova saati kısa süreliğine 7 ytl hafta içi öğlen 11"-17" arası prova saati 5 ytl 1 aralıktan itibaren prova saati 10 ytl olucak gelirseniz bekleriz..

Bu mesajın yazıldığı tarih : 25 Kasım 2006 4:06 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
dark_room

davulcunuz kaçmış ben giremmi :) ii çalarım :))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Ekim 2006 7:11 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
fan_placebo

demolarınızı dinlemiştim..fena diildi.umarım daha ii yapabilirsizniz.grup elemanlarına basarılar

(fan_placebo tarafından 10 Ekim 2006 7:18 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Ağustos 2006 1:19 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
vampirela666

eskişehirli olduğunuzu öğrennince sevindim bende aynı şehirde olmamıs güsel yeni şarkılarınızı beklioruz başarılar:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Ağustos 2006 3:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ptah999

Arkadaşlar gruba bu kadar uzun ara verdiğimiz için kusura bakmayın ama insomnia yeni şarkılarla karşınızda olucak....Az kaldı hemde çok az kaldı UYKUSUZ KALMAYA HAZIRMISINIZ?:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 15 Ağustos 2006 12:26 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
amadeus13

sarki bas bas bagiriyo,beni transpoze et diye.vokal cok zorlaniyo.gitarin tonu sizce olmusmu,overdrive tonlar cok iyi secilmeli.ve bence su cover yapma olayini neden biz bi sarkiyi hizli calmak olarak algiliyoruz.tek degisen ritim,gerisi ayni.bu arada solo gitarin attigi basit soloda bile yapilan hatalar cok bariz.ama eminim bu demo kaydedileli cok olmustur ve siz o zamandan bu yana cok yol kat etmissinizdir.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Ağustos 2006 9:23 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 İleri>>